Директор ліцею
Кондрус Олена В’ячеславівна
учитель української мови та літератури, зарубіжної літератури,
вчитель вищої категорії, «Вчитель-методист»
Відповідає за:
- організацію діяльності ліцею;
- вирішення питань фінансово-господарської діяльності ліцею;
- призначення на посаду та звільнення з посади працівників, визначення їх функціональних обов’язків;
- забезпечення організації освітнього процесу та здійснення контролю за виконанням освітніх програм;
- забезпечення функціонування внутрішньої системи якості освіти;
- забезпечення умов для здійснення дієвого та відкритого громадського контролю за діяльністю ліцею;
- сприяння та створення умов для діяльності органів самоврядування ліцею;
- сприяння здоровому способу життя здобувачів освіти та працівників закладу освіти;
- впровадження в освітній процес 1 -5 класів – Нової української школи;
- організацію та проведення атестації вчителів, вихователів і подання атестаційних листів та документів для нагородження педпрацівників та встановлення їм вищої категорії до атестаційних комісій вищого рівня;
- підготовку та проведення педагогічних рад, нарад за участю директора;
- складання річного плану роботи школи;
- підготовку школи до нового навчального року;
- належне ведення особових справ;
- здійснює набір до 1 -х та 10-х класів, прийом дітей до ліцею;
- дотримання режиму навчальних занять учнів;
- створення сприятливих умов для підвищення професійного рівня працівників школи;
- ведення класних журналів 9-11 класів;
Здійснює контроль за:
- виконанням річного плану роботи, освітньої програми, рішень педагогічної ради та рекомендацій нарад за участю директора;
- роботою заступників директора з навчальної та навчально-виховної роботи, завідувача господарством, практичного психолога, педагога-організатора, вчителя-логопеда, бібліотекаря, бухгалтера, педагогічного колективу та технічного персоналу;
- дотриманням санітарно-гігієнічних вимог та виконання норм харчування;
- виконанням освітньої програми, внутрішньої системи якості освіти, станом викладання фізичної культури, захисту України, української мови та літератури.
Заступник директора з навчально-виховної роботи
Кущ Олена Вікторівна
учитель інформатики та математики, вища категорія, старший учитель.
Відповідає за:
- правильне планування та організацію вивчення предметів природничо- математичного циклу;
- виконання освітньої і навчальних програм вчителями з таких предметів: математика, фізика, астрономія, хімія, інформатика, природознавство, біологія, громадянська освіта, географія, технології;
- забезпечення ефективності роботи вчителів природничо-математичного циклу щодо якості знань учнів;
- ведення класних журналів 5-6 класів;
- створення сприятливого морально-психологічного клімату в педагогічному колективі;
- вивчення, узагальнення і впровадження перспективного педагогічного досвіду учителів;
- впровадження досягнень педагогічної науки в практику освітнього процесу;
- підготовку звітних документів по ліцею;
- інформатизацію ліцею, заповнення бази даних ліцею в системі «Україна. ІСУО»;
- роботу сайту школи;
- охорону праці та безпеку життєдіяльності в ліцеї;
- планування, організацію та облік виховної роботи з учнями;
- підготовку та проведення загальношкільних заходів (свят, вечорів, диспутів, естафет, конкурсів);
- зв’язок з позашкільними громадськими організаціями;
- організацію роботи щодо запобігання бездоглядності школярів і скоєнню ними правопорушень;
- відвідуванням учнями школи;
- зв’язок із Ювенальною превенцією, органами поліції;
- організацію чергування по школі класних колективів;
- організацію та проведення суспільно-корисної діяльності;
- забезпечення дотримання правил техніки безпеки і санітарно-гігієнічних норм під час проведення виховних заходів;
- виконання річного плану роботи школи, стратегії розвитку Володимирівського ліцею «Успіх»;
- організацію харчування в школі, ведення статистичних звітів з питань харчування, підвозу, медобслуговування, оздоровлення учнів.
Здійснює контроль за:
- роботою вчителів природничо-математичного циклу, основ здоров’я, технологій;
- якістю знань учнів 5-6 класів і відвідування ними уроків;
- роботою класних керівників 5-6 класів щодо організації освітнього процесу;
- дотриманням в ліцеї єдиних педагогічних вимог та режиму навчальних занять;
- проведенням контрольних робіт та моніторингу;
- роботою з групами учнів 5-6 класів з початковим рівнем навчальних досягнень і незадовільною поведінкою;
- проведенням аналізу результативності виховної роботи школи;
- виконанням планів виховної роботи класними керівниками;
- проведенням спортивно-масової діяльності, військово-патріотичної та туристсько – краєзнавчої роботи;
- дотримання учнями Статуту і Правил поведінки для учнів школи;
- якістю проведення класних годин та позакласних заходів;
- якістю ведення документації з виховної роботи.
Заступники директора з навчальної роботи
Гаврилець Надія Володимирівна
учитель української мови та літератури, вища категорія.
Відповідає за:
- правильне планування та організацію вивчення предметів школи ІІ та ІІІ ступенів; роботи практичного психолога;
- своєчасне складання і корегування розкладу уроків у 5-11 класах;
- організацію виконання освітньої програми та навчальних програм вчителями ІІ та ІІІ ступенів ліцею;
- забезпечення ефективності роботи вчителів та якості освіти учнів;
- ведення класних журналів 7-8 класів;
- ведення журналів факультативів, курсів за вибором, додаткових занять;
- дотримання санітарно-гігієнічного режиму в навчальних кабінетах;
- організацію та облік оформлення бланків документів суворої звітності на отримання документів про освіту;
- створення сприятливого морально-психологічного клімату в педагогічному колективі;
- організацію індивідуального навчання (екстернатна, сімейна (домашня) форма, педагогічний патронаж);
- вивчення, узагальнення і впровадження перспективного педагогічного досвіду учителів;
- впровадження досягнень педагогічної науки в практику освітньої роботи вчителів;
- облік військовозобов’язаних працівників ліцею;
- проведення шкільних предметних олімпіад серед учнів ліцею;
- участь учнів ліцею у предметних олімпіадах та конкурсах;
- підготовку звітних документів по ліцею, складання документів для нарахування заробітної плати вчителям та іншим працівникам школи, зв’язок з бухгалтерією з питань виплати зарплати працівникам школи.
Здійснює контроль за:
- станом викладання предметів гуманітарного циклу (зарубіжна література, англійська мова, німецька мова), художньо-естетичного циклу (мистецтво, трудове навчання), суспільного циклу (історія, правознавство, громадянська освіта);
- роботою предметів інваріантної складової 5-11 класів;
- роботою класів з поглибленим вивченням іноземної мови, профільних класів;
- проведенням шкільних предметних олімпіад серед учнів ліцею;
- станом успішності учнів 5-11 класів і відвідування ними уроків;
- роботою класних керівників щодо організації освітньої діяльності учнів;
- проведенням контрольних робіт;
- дотриманням в ліцеї єдиних педагогічних вимог та режиму навчальних занять;
- роботою з групами учнів з початковим рівнем навчальних досягнень і незадовільною поведінкою.
Заступники директора з навчальної роботи
Киризюк Лариса Василівна
учитель початкових класів, учитель біології, вища категорія.
Відповідає за:
- правильне планування та організацію вивчення предметів початкових класів, роботи групи продовженого дня, асистента вчителя початкових класів, роботи вчителя-логопеда, керівників гуртка;
- своєчасне складання і корегування розкладу уроків школи І ступеня;
- виконання освітньої програми та навчальних програм вчителями школи І ступеня з таких предметів:
- українська мова
- англійська мова
- математика
- фізична культура
- мистецтво
- я досліджую світ
- інформатика
- дизайн і технології
- забезпечення ефективності роботи вчителів початкових класів щодо якості знань учнів;
- ведення класних журналів 1-4 класів, журналу групи продовженого дня, гурткової роботи, документації інклюзивних класів;
- дотримання санітарно-гігієнічного режиму в навчальних кабінетах початкових класів;
- створення сприятливого морально-психологічного клімату в педагогічному колективі;
- вивчення, узагальнення і впровадження перспективного педагогічного досвіду учителів;
- впровадження досягнень педагогічної науки в практику освітнього процесу вчителів;
- підготовку звітних документів по школі;
- проведення акції «Рейд урок»;
- облік дітей і підлітків шкільного та дошкільного віку мікрорайону закладу;
- статистичний звіт 76-РВК;
- ведення особових справ учнів;
- організацію інклюзивного навчання (1-11 класах);
- організацію гурткової роботи.
Здійснює контроль за:
- впровадженням в освітній процес 1 – 4 класів – Нової української школи;
- роботою вчителів початкових класів, вихователя групи продовженого дня, вчителя-логопеда, асистента учителя, керівників гуртка;
- якістю знань учнів 1-4 класів і відвідування ними уроків;
- роботою класних керівників 1-4 класів щодо організації освітнього процесу;
- проведенням контрольних робіт;
- дотриманням в ліцеї єдиних педагогічних вимог та режиму навчальних занять;
- роботою з групами учнів з початковим рівнем навчальних досягнень і незадовільною поведінкою.
Заступник директора з навчально-методичної роботи
Сейсенбаєва Олена Анатоліївна
учитель початкових класів, учитель вищої категорії, учитель-методист.
Відповідає за:
- створення сприятливого морально-психологічного клімату в педагогічному колективі;
- вивчення, узагальнення і впровадження перспективного педагогічного досвіду учителів;
- впровадження досягнень педагогічної науки в практику освітнього процесу;
- підготовку звітних документів по ліцею;
- проходження атестації педагогічними працівниками ліцею ;
- проходження вчителями ліцею курсової перепідготовки;
- самоосвітню діяльність педагогічних працівників у міжатестаційний період;
- роботу вихователів та працівників дошкільного підрозділу;
- інклюзивне навчання (дошкільний підрозділ);
- організацію харчування в дошкільному підрозділі;
- роботи методичної ради, методичних шкільних комісій у ліцеї, дослідницьких та творчих груп ліцею, проведення методичних днів та тематичних тижнів ліцею.
Здійснює контроль за:
- підготовкою звітних документів по ліцею;
- виконанням освітньої програми дошкільного підрозділу;
- проходженням атестації педагогічними працівниками ліцею;
- проходженням вчителями ліцею та громади курсової перепідготовки;
- самоосвітньою діяльністю педагогічних працівників у міжатестаційний період;
- роботою методичної ради, методичних шкільних комісій у ліцеї, дослідницьких та творчих груп ліцею, Школи молодого вчителя, Школи педагогічної майстерності, проведенням методичних днів та предметних тижнів ліцею;
- підготовкою і проведенням методичних нарад з учителями.